השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-6113109
הדפסה על כיסוי דרכון

הדפסה על כיסוי דרכון

הדפסה על כיסוי דרכון - אם אתם מחפשים לעצמכם הדפסה מיוחדת על דרכון כדי שתוכלו להסתכל ולהתגעגע, או להפתיע את היקרים שלכם שטסים, הדפסה מיוחדת על דרכון היא המתנה המושלמת עבורכם...

הרי שהפריט החשוב ביותר כאשר יוצאים לחוץ לארץ הוא כמובן דרכון. אין באמת דרך לעבור ממדינה למדינה בלי ה"חוברת" הזו. כמובן, צריך תמיד לשים לב כי הדרכון בתוקף לפחות לחצי שנה הבאה, אחרת לא תוכלו לטוס.
 עקב היותו כל כך חשוב, כל נוסע תמיד צריך לשים לב שהדרכון עליו. קרו לא מעט מקרים של איבודי דרכון ואף גנבה שלהם. ולכן, כדי לייחד את הדרכון שלך, מומלץ להיעזר בכיסוי דרכון מעוצב.

  • כיסוי דרכון
    כיסוי דרכון מעוצב אישית
    69
    לצפייה
  • כיסוי דרכון 1
    הדפס על כיסוי דרכון
    69
    לצפייה

למי מתאים כיסוי דרכון מעוצב

לתת קייס לדרכון יכול להתאים לכל גיל, גם לילד קטן שנוסע עם המשפחה ניתן להעניק כיסוי דרכון שאליו הוא יתחבר ולא ירצה לעזוב אותו. גם לנערים שיוצאים למסע לפולין בגיל 17-18, אפשר להעניק כיסוי שיתאים להם כך שהם ירצו לשמור עליו מכל משמר וגם לא יאבדו אותו.
 בנוסף, הכיסוי יכול להיות אביזר אופנתי שמייצג דברים שמדברים אליהם כרגע.
 
 גם לחבר שהשתחרר מהצבא ויוצא לטיול גדול זו יכולה להיות מתנה נהדרת ויצירתית, כך הדרכון יזכיר לו את החבר או החברה שקנו עבורו את זה.
 ומה עם בן משפחה שעושה רילוקיישן? גם בשבילו הדפסה על כיסוי דרכון יכולה להתאים וגם הדרכון יהיה איתו לאורך התקופה שהוא בחוץ לארץ.

כאשר חוגגים מסיבות רווקים ורווקות שמתקיימות בחו"ל החוגגים לבעלי השמחה יכולים להקדיש כמתנה עיצוב מיוחד לדרכון עם ריקמה של השמות של בני הזוג, ובכך הנסיעות שלהם לחו"ל יהיו עם פריט מאד סנטימנטלי.

מגוון אפשרויות של הדפסה על כיסוי דרכון

כמו לא מעט מתנות מודפסות גם במקרה של כיסוי דרכון מעוצב יש עניין בטאצ' אישי ורלוונטיות למי שקונים עבורו את הכיסוי. ניתן לשלוח תמונה שמתארת את אותם, משפט שהם מתחברים ועוד. 

כמובן שכיסוי דרכון יכול לשמש כפריט אופנתי, כזה שמסווה את הדרכון ובכך יכול למנוע מעיניים זרות לנסות ולגנוב אותו. במקרה כזה, יש לבקש כיסוי שלא יציג את הדרכון ככזה אלא כמשהו אחר, כמו תיק איפור לדוגמא.

לא מתפשרים על איכות

כשניגשים לקנות כיסוי דרכון מעוצב, חושבים לטווח הארוך, וכדי שהמוצר יחזיק לאורך זמן חשוב להשקיע בו לא לקנות את הכיסוי מחומר זול מדי.
 חברת מיקיאן משווקת מגוון מתנות מודפסות כגון תמונה על זכוכית, הדפסה על פד לעכבר ועוד, ושומרת על קו איכותי בכל המוצרים שלה. צרו קשר עם המומחים של מיקיאן ותהנו ממוצר איכותי ויפה.

הדפסה על כיסוי דרכון - מחכים להזמנה שלכם :)