השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-6113109
הדפסה על חוגרון

הדפסה על חוגרון

הדפסה על חוגרון - הפתיעו את החייל! שיוכל לראות את התמונה שלכם בכל רגע נתון ולהתגעגע.

בין אם זה תחילת הטירונות, סיום האימון מתקדם, קורס קצינים שצלח או עלייה בדרגה, בכל שהות השירות הצבאי שלכם תמיד יהיה עליכם את החוגר, או במקרה של אנשי קבע, תעודת קצין ותעודת נגד (שהיום גם הם מכונים 'חוגר' בלבד) ולכן, הדפסה על חוגר הינה חיונית לכל אחד שנמצא בצבא.

  • חוגר1
    הדפסה מיוחדת על חוגר לגיוס
    35
    לצפייה
  • חוגר 6
    הדפסת פרחים על חוגר
    35
    לצפייה
  • חוגר 4
    הדפסה על חוגר
    35
    לצפייה
  • חוגר 2
    הדפס על חוגרון
    35
    לצפייה

אך לפני שניגע בנושא החוגרון יש להבין מה הוא החוגר. החוגר הינו תעודת זהות המונפקת לכל חייל צה"ל שמתגייס וחובה עליו להסתובב איתו בכל רגע נתון. זהו כרטיס פלסטיק בגודל של כרטיס אשראי ועליו נמצאים הפרטים המזהים ותמונה של החייל. עקב חשיבותו הרבה של החוגר, יש לשמור אותו במקום שלא ילך לאיבוד, כמו ארנק למשל. עם זאת, חיילים וקצינים רבים יעדיפו שלא להסתובב עם ארנק מכביד במשך היום ולשם כך הומצא החוגרון.

הפטנט שמקל על החיילים

החוגרון, או אם תרצו כיסוי לחוגר, הוא נרתיק מבד, לא גדול בהרבה מכרטיס החוגר ואליו ניתן להכניס מספר מועט של כרטיסים, שטרות ואף מטבעות. כאמור, רוב המשרתים והמשרתות בצבא מחזיקים בחוגרון, וכדי שלא לכולם יהיה את אותו הנרתיק, הדפסה על חוגרון יכולה לפתור את הבעיה. בעזרת ההדפסה, ניתן יהיה לייחד את החוגרון ובכך ניתן יהיה למצוא חוגרון שאבד. בנוסף, זוהי תחושה נעימה כאשר נמצא באמתחתנו פריט עליו מודפסת נגיעה אישית.

רצוי שההדפסה על החוגרון תביא איתה את טעמם של החייל או החיילת. ישנו מגוון עצום של אפשרויות להדפסה. החל מצבעים שונים, תמונות של חיות המחמד, תמונה של בן או בת הזוג, תמונה מטיול או אולי ציור שציירתם והמרתם להדפסה. תוכלו להפוך את החוגרון שלכם ליצירת אומנות ממש, והייחודיות שלו אף תעזור לכם לשמור עליו.

הדפסה על חוגרון - מתנה למתגייסים

כמובן, כמו ברוב המתנות המודפסות, גם במקרה הזה הדפסה על החוגרון יכולה להיות רעיון מבורך כמחווה לגיוס. חוגרון כזה יזכיר לילד שמתגייס שיש תמיד מי שחושב עליו ואוהב אותו, ובכל פעם שהוא יצטרך להציג את החוגר זה יצוף ויעלה לו חיוך, גם ברגעים פחות קלים בשירות הצבאי.

אם החלטתם להזמין הדפסה לחוגרון לחיילת או לקצין הבאים של ישראל, מומלץ לבדוק את חברת מיקיאן, המומחים במתנות מודפסות ויודעים להתאים את ההדפסה בדיוק לרגע המתאים. תוכלו גם למצוא שם מתנות נוספות כגון הדפסת תמונות על זכוכית, מצית עם הקדשה ועוד מגוון מוצרים איכותיים. 

הדפסה על חוגרון או חוגר - אצלנו בחברת מיקיאן. החייל מחכה להפתעה שלכם, מחכים להזמנתכם. :)